2011. december 26., hétfő

Technics 630T Szuper Retró Magnódeck - Jelenlegi ára: 7 990 Ft

Tisztelt Vásárló!
A Magnódeck nagyon hangulatos kivitelű.
A magnóhoz nincsen kazettám így kipróbálni nem tudtam teljesen, de bedugtam minden világít, a Play-t megyomva a fej a hejére áll és tekerné a kazettát. Jobbra balra teker, lejátszáskor a fölhallgató csatiba bedugott fülhallgató nagyon halkan sistereg. Tehát sztem egy alapos tisztítás után jó lesz.
Ezt még az örökkévalóságnak építették! Előlapja elfogadható, de teteje csúnya, helyenként rozsdafoltos.
A készülék csodálatos hangulatot teremt. Olcsóbban nem adom ne is kérd !
Ha nem viszik el veszek kazettákat, a tetejét lefestetem és a 80-90 es évek disco zenéit korhűen hallgatom rajta.
A kép az eladásra szánt gépről készült.
Mivel a készüléket kipróbálni teljesen nem tudtam így hibásként árulom . Hogyha a készülék rendben megérkezik hozzád nem adhatsz semleges vagy negatív értékelést mert a készüléket a fentiek tudatában vásároltad.
Kérlek csak akkor licitálj vásárolj hogyha a termékleírásban foglaltakat elfogadod.
Utánvétel lehetséges.
Személyesen Szeged-Kiskundorozsmán vehető át.
Minden kérdésre szívesen válaszolok.


Jelenlegi ára: 7 990 Ft

Az aukció vége: 2012-01-13 22:25
. Technics 630T Szuper Retró Magnódeck - Jelenlegi ára: 7 990 Ft

Fontos